Viimati postitasin ma siia midagi üle kahe kuu tagasi. Juhtus aga nii, et umbes samasse aega jäi selle kahe kuu jooksul ka viimane kord, millal ma heegelnõela kätte võtsin. Nagu ka tollel korral kirjutasin, pühendusin ma vahepeal täielikult magistritöö lõpuni kirjutamisele. Sattusin sellega aga nii hoogu, et mul ei jäänud aega isegi oma sünnipäeva tähistamiseks. Töö sai küll mai lõpuks valmis, kuid seejärel tuli valmistuda kaitsmiseks.

DSC_0073-001.JPG
Vahetult peale kaitsmist tehtud pilt.  Tollel hetkel ma veel ei teadnud, et töö hinnatakse “suurepärase” hinde vääriliseks.

Sellele järgnes Rootsis toimunud Baltic ALD – Euro CVD konverents, kus esinesin posterettekandega. Seejärel oli käes lõpetamispäev, jaanipühad ja meie nädalane puhkus Saksamaal. Kuigi juunis vabu hetki ikka leidus, eelistasin ma need veeta pigem reisi organiseerides, raamatut lugedes ja lähedaste ja sõpradega koos lõbusalt aega veetes. Kuigi heegeldamisasjad olid mul küll vähemalt riigisiseselt ringi liikudes igal pool kaasas, ei olnud mul lihtsalt tuju heegeldada. Midagi sarnast juhtus ka eelmisel aastal, kuid siis olid selleks hoopis teised põhjused. Seekord lihtsalt tundsin, et soovin vahelduseks teha midagi muud. Õnneks on puhkus möödunud üsnagi aktiivselt ja nii see ilmselt ka jätkub, kuna järgmine nädal möödub mul asju kokku pakkides ja kolides ning mõne nädala pärast on tõenäoliselt ootel järgmine reis, mille õnnestumiseks on aga juba praegu vaja asju organiseerida. Siia tagasi naasen siis kui motivatsioon midagi heegeldada tagasi tuleb või kui paar vihmast päeva ette satub.

Natukene lõpukleidist ka. Nii nagu ma eelmises postituses arvasin, läkski nii, et ise kleidi lõpuni heegeldamise asemel ostsin viimasel hetkel uue kleidi. Alguses kõhklesin, et ehk on kleit veidi liiga tume suve jaoks, kuid praeguseks olen ma oma valikuga mitte viimase hetkeni rabeleda ja just see kleit osta väga rahul. Juhuslikult oli mul olemas ka sama värvi küünelakk, mille ostsin juba enne jõule, kuid mis mul vahepeal ära kadus ja nii olin selle olemasolu täiesti unustanud. Kuid täpselt õigel hetkel leidsin laki ülesse ja nii täiustasid nad üksteist päris edukalt. Küll see heegeldatav kleit ka kunagi valmis saab…

DSC_0050
Lõpetamise päev

Siinkohal on aeg lõpetada ja seekord ei julge ma lubada seda, et lähinädalatel iganädalaselt postitan, kuid kohe kui mul tekib midagi, millest kirjutada, siis seda ka teen.

Soovin Sulle imeilusat suve!

Helina

Leave a Reply

