Heegeldatud “Maybelle” lilled

heegeldatud, käsitöö, lilled, Motiivid, Uncategorized

Nagu ma üle-eelmises motiivide postituses mainisin, üritan ma valmistada oma lõpukleiti ja olen selle jaoks heegeldanud üsna palju lilli ja motiive, kuid üsna suur osa tööst on veel alles ees. Täna jagan järjekordset lillemustrit, mida selle valmistamisel kasutasin ja mis mulle endale väga meeldib.

Selle mustri originaalautor on A. B. McKenna ja ta jagas oma blogis, mis asub siin mustrit nii USA kui ka UK terminites. Pildi/diagrammi kujul on seesama motiiv leitav siit ja seesama on nähtav ka allolevas Pinteresti postituses. Eesti keeles otsides, jõudsin sellise toreda postituseni, kus keegi sellest päevateki kokku heegeldas.

Leidsin ka üsna palju YouTube videosi, kuigi üheski polnud algmustri nimetust pealkirjas mainitud, mis muutis mind kurvaks, sest kui A. B. McKenna oli tõesti selle originaalautor, siis oleks kena ka seda ära mainida. Osad neist, mis leidsin: “Crochet Coaster For Beginners Tutorial (inglise keelne)”, “Step-by-step crochet coasters”(inglise keelne), üks hispaania keelneveel üks hispaania keelneüks portugali keelne ja “how to crochet a coaster” (inglise keelne), mis on  nähtav allpool:

Täna lilli pildistamiseks kokku kogudes avastasin oma üllatuseks, et kõik lilled ei näegi samasugused välja. Päris paljude puhul olin teinud mingil põhjusel kolmanda rea teistmoodi ja mõne puhul on erinevus põhjustatud ilmselt kogemata erineva suurusega heegelnõela kasutamisest. Sellest olenemata näitan ka neid, mis olid veidi teistmoodi tehtud.

IMG_7553-001

Selliseid olen heegeldanud kokku u 35 tükki, siin on näidatud ainult neid, mis veel kleidi külge ühendatud ei ole.

IMG_7557-001

Need on kõik diagrammi järgi tehtud, kuid ilmselt põhjustas erinevuse erineva suurusega heegelnõela kasutamine.

IMG_7562-001

Mul on hea meel, et need ei pea selle kleidi jaoks kõik samasugused välja nägema.

Kui nüüd päris aus olla, siis ma kohati kahtlen selles kleidis ja ka selles, et suudan selle plaanitud ajaks valmis saada. Ainult aeg näitab, mis siis lõpuks päriselt juhtuma hakkab. Kas ma jõuan selle valmis? Kas tulemus on seda kõike väärt? Kahjuks võib lähikuudel tulla ette esmaspäevi, kus ma uut postitust avaldada ei jõua. Seda seetõttu, et üsna palju on veel vaja ennast kõigele magistritööga seonduvale pühendada enne kui mai lõpp kätte jõuab. Kuid siiski üritan ma ka blogimist mitte täiesti unarusse jätta.

Suured tänud lugemast!

Helina

Leave a Reply

