Satsisalli lõngast padjakatted – alternatiivne viis seda tüüpi lõnga kasutamiseks!

käsitöö, kootud, Ruffle/sashay yarn, Uncategorized

Oma satsisallide postituse lõpus lubasin ma kunagi tulevikus jagada alternatiivseid viise seda tüüpi lõnga kasutamiseks. Seekord jagan ma sellest lõngast tehtud padjakatteid, aga mitmeid muid analoogilisi postitusi on ka tulevikus valmimas.

Need padjakatted valmisid minu ema soovil osana 2015. aasta jõulukingist ja tema valis ka värvi. Inspiratsiooni sain ühest Pinteresti postitusest. Need padjakatted on kootud. Põhimõtteliselt võib nende valmistamist ette kujutada kui väga laia ja lühikese salli valmistamist, sest tehnika on täpselt sama, lihtsalt mõõdud on erinevad. Seetõttu jagan sedasama YouTube videot, mille järgi ise seda tüüpi lõngaga kudumist õppisin.

Paljudele meenutasid need padjakatted sammalt ja ma saan sellest täiesti aru, kuigi kahjuks ei olnud see mul nii plaanitud. Kindlasti on tegu sellise lõpptulemusega, mille üle ma tagasivaadates väga uhke ei ole ja seetõttu seda ka väga rõõmsa noodiga ei jaga. Kuid minu arvates on see siiski näiteks veidi teisi värve kasutades kena viis patjade kaunistamiseks.

pizap.com14565933977591

Lõpp-tulemus

Suured tänud lugemast!

Helina

Leave a Reply

