Tänases postituses kirjutan ma kahte tüüpi pisikestest motiividest, mis minu puhul leiavad kasutust ühes teises suuremas projektis ja sellest, kuidas neid valmistada. 

DSC_0051-002
Need kaks motiivi näevad välja sellised!

Kuidas neid valmistada?

Südame motiiv (inglise keeles leitav kui Granny heart) on autoriõigustega kaitstud muster. Selle autor on Denise Plourde ja muster diagrammi kujul ja sõnadega (kahjuks inglise keelse seletusega) on leitav leheküljelt irishlace.net. Emma heegeldatud kõrvarõngaste inglise keelne YouTube õppevideo asub siin, inglise keelne seletus koos diagrammiga asub siin. Ja seekord saan jagada ka eesti keelset juhist, mis asub siin.

Veel pilte ja minu lugu!

Sarnaseid postitusi võib siin blogis lähikuudel kohata veel päris mitmeid, seda ühe valmimisjärgus oleva kleidi tõttu. See kleit püüdis 2012. aasta aprillis mu tähelepanu ja nii hakkasin ma seda heegeldama, arvestades kohe algusest peale sellega, et minu kleit ei tule päris täpselt samasuguse kujundusega.

DSC_0056-001
Mõned tulid veidi erinevad.

Kahjuks peale mõningast nokitsemist andsin ma 2013. aasta suve lõpus ajutiselt alla. Seda seetõttu, et minu disaini-eelistused olid muutunud ja ma ei olnud kindel, kas kõik see tulemus on seda rohket vaeva väärt. Kui mul oleks võimalik ajas tagasi minna, siis valiksin ma valge asemel mõne teise värvi, valiksin kleidi, mille valmistamine ei oleks nii kaootiline ja ma ei kasutaks motiive, kuna neid on üsna tüütu kokku heegeldada või õmmelda.

DSC_0055-002
Südamed lähemalt.
DSC_0044-001
Seega olen ma heegeldanud ainult 6 südant ja 9 seda tüüpi ümmargust motiivi.

2016. aasta alguses otsustasin, et kuna ma olin selle kleidiga juba nii palju vaeva näinud, siis üritan selle tegemist jätkata ja loodetavasti selle ka lõpuni viia. Lisaks kohtasin netis veel ilusaid heegeldatud motiividest kleite nagu näiteks seesee ja see kleit, mistõttu hakkasin kaaluma motiivide paigutuse osas sarnast stiili. Kleidi lõige jääb enam vähem samaks nagu see oli 2012. aastal avastatud versioonil, kuna olin juba jõudnud alusseeliku ära tellida, kuid võib võib-olla ei kinnita ma neid motiive enam nii tihedalt üksteise kõrvale nagu algselt plaanisin.

Kleit on mul plaanis valmis saada juuni keskpaigaks ehk minu järjekordseks lõpuaktuseks. Ma ei ole veel päris kindel, kas see nii ka läheb, kuid ma üritan. Kui läheb liiga kiireks, siis on alati võimalus viimasel hetkel uus kleit osta ja hiljem ikkagi plaanitud kleit lõpuni teha. Muidu ma lihtsalt jääksingi selle tegemist edasi lükkama ja lõbusamaid projekte vahele võtma. Magistritöö kirjutamine on ja jääb mõneks ajaks mu prioriteediks, kuid eks õhtuti puhkepauside ajal saan võimalusel vaikselt edasi nokitseda.

IMG_7541-001
Väike vihje selle kohta, mis on tulekul. Eelmisel nädalal laotasin kõik heegeldatud motiivid laiali, et samasugused kokku koguda ja välja selgitada kui palju mul neid kogunenud on.

Suured tänud lugemast! Ilusat uut nädalat!

Helina

2 thoughts on “2 pisikest motiivi – Emma kõrvarõngad ja Denise süda!

Leave a Reply

