Esmaspäev on käes ja sellel nädalal otsustasin jätkata eelmisel nädalal alguse saanud linikute teemal, kirjutades kõige suuremast linikust, mille ma praeguse hetkeni heegeldanud olen. See oli kingitus, mis valmis 2015. aasta sügisel. Kingi saaja valis ise disaini välja ja alguses oli mul olemas ainult üks pilt kellegi valmisproduktist ning mul ei olnud ei mustrit ega ka diagrammi. Kuid arvasin, et olen piisavalt kogenud, et suudan ka ilma mustrita mitte just kõige parema kvaliteediga pildi järgi selle liniku valmis teha. Õnneks kusagil 10. rea heegeldamise järel leidsin ka diagrammi! Olin selle üle väga rõõmus ning kuna olin siiski pilti ka valesti mõistnud, harutasin osa tööst ülesse ning edasi jätkasin juba leitud diagrammi järgi. Muster/diagramm pärines ajakirjast Filethäkeln nr 6 ja diagramm asub siin. Igaks juhuks postitan selle ka siia, kuigi sealt lingilt näeb seda detailsemalt. 

Filethäkeln Nr. 60004
Ajakirjast Filethäkeln nr 6

Lõplik liniku diameeter ulatus 50 cm kanti. Mäletan, et viimaste ridade kandis kulus ühe rea tegemseks poolteist tundi. Seega oli tegu üsna suure ja ajamahuka projektiga.

Untitled2-002
Tärgeldamise etapp
IMG_3861-001
Muster lähedalt
IMG_3862-001
Muster lähedalt
tumedamal taustal-001
Lõpp-tulemus tumedamal taustal

See linik on järjekordne näide asjast, kus on kasutatud muuhulgas ka ananassimustrit. Eelmise nädala õlasalli teemalises postituses oli ananassimuster samuti kasutusel ning praegune ei jää ka viimaseks korraks, millal seda kasutan. Kuigi selle liniku heegeldamine oli aeganõudev, olen ma arvamusel, et lõpp-tulemus on ilus ja nähtud vaeva väärt. Diagramm oli kergesti mõistetav ja ma arvan, et sellise disainiga liniku valmistan kunagi ka enda kodu jaoks.

Suured tänud lugemast!

Helina

Leave a Reply

