Täna kirjutan ma seelikust, mis valmis 2015. aasta augusti lõpus. Alustasin selle valmistamist vahetult peale ühe teise väga ajamahuka seeliku valmimist. Kuid see seelik oli seevastu kiireltvalmiv ning kokkuvõttes valmis see 1..2 nädala jooksul. Otseselt ajakulu tundides ei mõõtnud.

Idee sain Pinterestist ja originaalpostituses kasutati seda nii salli kui ka seelikuna ning veel mitmel viisil, seega on tegu väga multifunktsionaalse detailiga. Kuna aga mulle mustrit lugeda ei meeldi, õppisin selle ise selgeks ühe Youtube video ja diagrammi järgi, kuid mul õnnestus leida sellele mustrile ka eesti keelne vaste ja seega saan jagada ka eesti keelset juhendit. Seega siin seda mustrit eraldi lahti seletama ei hakkaks.

Põhiline erinevus minu seeliku ja selle originaalseeliku vahel on see, et ma kasutasin nurgast nurka mustrit vöökoha tegemiseks. Tegin ristküliku, mida võib ette kujutada justkui sallina, mille ümber puusade panin ja kui see “sall” oli piisavalt pikk, et puusade ümber ulatuks, heegeldasin otsad kinni nii, et moodustuks ring ja alles siis hakkasin tähemustrit kasutades liikuma seeliku allääre suunas. Seeliku ülaserva lisasin ka pisikese peala. Seelik oli tehtud selliselt, et see oli seljas olles piisavalt pingul ja eraldi kummi ülemisse serva lisama ei pidanud.

img_3578toodeldud
Niimoodi näeb seelik välja laua peal, üleval servas on näha seda paela, mille lisasin.
img_3584toodeldud
Muster lähedalt. Lõng oligi selline huvitavalt karvane.
pizap-com14409413994542
Lõplik tulemus!

Ise jäin lõpliku tulemusega rahule, seelik on soe ja on ilusti vastu pidanud, erinevalt ühest teisest seelikust, mille ma kunagi kudusin ja kus silm väga kärmelt, juba esimese kasutuskorraga jooksma hakkas. Kahjuks pole ma seda väga palju kandnud, kuna seoses kaalutõusuga olen hakanud eelistama vähem liibuvamaid riietusesemeid ning ka talvel ei lippa enam nii palju seelikus ringi nagu keskkooli ajal, kuid vahel õnneks ikka satub ka see seelik selga.

Leave a Reply

