Nurgast nurka beebitekk poisslapsele

Blankets, Handicraft

Eile rääkisin ma oma esimesest katsest nurgast nurka (corner to corner) mustriga, kus tegin beebiteki tüdrukule. Täna kirjutan teisest tekist, mis sama mustrit kasutades valmis. Seekord valmis see poisslapsele ja täpsemalt minu onu ja ta kaaslase esimesele lapsele. Teki tegemist alustasin 2015. aasta alguses ning tekk valmis lõplikult 4. märtsil 2015. Beebi ise sündis 18. märtsil 2015 ehk seekord jõudsin teki piisavalt vara valmis. Ka värvid valisin seekord hoolega varakult välja ning kuna sinine on mu lemmikvärk, siis värvivaliku protsess meeldis mulle väga. Mul õnnestus olla beebi esimene külastaja haiglas, mille üle on mul väga hea meel ning nii sain kohe väga varakult ka kingituse üle anda. Kingi saajad jäid samuti rahule.

img_1617

Valmimas…

img_1687toodeldud

Pilt lähemalt.

pizap-com14254824246391oodeldid

Lõpptulemus. Toa valgus moonutas veidi värve.

2 thoughts on “Nurgast nurka beebitekk poisslapsele

Leave a Reply

